Online bestellen maar niet altijd thuis? Dat komt bij iedereen voor. Laat je pakket afleveren bij een ophaalpunt. Wij hebben met DHL, UPS en DPD een unieke dienst. Heel veel pakketten worden verstuurd met een van deze diensten en jij kunt ze bij ons laten afleveren. Om ze vervolgens op een geschikt moment op te halen, tijdens onze openingstijden.
Heb je online een bestelling gedaan? Zodra het pakket klaar ligt ontvang je automatisch een melding per e-mail/sms. Als het pakket niet is afgehaald na een aantal dagen, wordt deze retour gestuurd naar de webshop. Voor het afhalen is legitimatie (identiteitskaart, paspoort, of rijbewijs) verplicht.
Voor het versturen van pakketten kunnen wij alleen met DHL (binnen Nederland) en DHL Express (buitenland) labels voor u maken in de winkel. Alle andere diensten (ook bij DHL naar het buitenland) moet u via de website van de verzender zelf een label aanmaken.
Printen van uw label kan uiteraard wel in onze winkel. U betaalt bij ons voor het afdrukken van een verzendlabel of andere afdrukken.
Je kunt de pakketlabels makkelijk via deze manier maken
Versturen via DHL
Versturen via UPS
Versturen via DPD
Wanneer u vragen heeft voor het ontvangen of versturen van een pakket, vragen wij u te bellen met de vervoerder. Dit kan via onderstaande klantenservice telefoonnummer.
Voor DHL: 088 - 055 2000
Voor DHL Express: 088 - 055 2000
Voor UPS: 020 - 50 40 500
Voor DPD: 0318 - 703 170
Wij hebben dus een echte pickup service. Ook is er een PostNL punt om de hoek (Plus/Primera). Zo hebben wij in Almelo de ideale plek om na het werk (of juist ervoor) even je pakket op te halen.